Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2011 23:45 - Защо държавата умишлено затъпява децата ни?
Автор: shushulko Категория: Политика   
Прочетен: 2416 Коментари: 7 Гласове:
3



Държавата в България е придобила тиранични размери. И като всеки тиранин, тя си има врагове. Ако успее да се пребори ефикасно с тези врагове, тя може да продължи съвсем спокойно да живее на техен гръб и да се разпорежда с живота им. Ако не сте от хората, които вярват, че редът е следствие на хаоса, че рибката един ден е излязла на сушата, пораснали са й бели дробове и се е превърнала в огромен гущер, после в маймунка и накрая в човек, то сигурно вярвате, че децата са дар от Бога. Но дар за кого – за обществото? За държавния чиновник? За самата държава? За детската градина? Не, за семейството. Детето се ражда в семейството. Факт. Тогава защо държавата предявява претенции спрямо нашите деца? Няма да се учудя ако след 5 години излезе закон от родилния дом да се пращат направо в яслата.   Няма да е пресилено ако кажа, че днес плащаме „кръвен” данък. Като пращаме децата си да се обучават от майката държава. И освен това й плащаме за да ни ги взима. Да ги отрови с държавната пропаганда, с държавната религия, да ги направи неспособни да мислят, да се постарае да им отнеме и малкото останали възможности за реализация в живота, и не на последно място да ги социализира. Да ги изложи на всички възможни опасности, като започнем от наркотиците, алкохола и се стигне до изнасилвания и убийства. Хм, че защо й е на милата ни държава да пропилява така децата ни? Някой ще каже:  „Да, но от България излязоха велики умове”. Да, точно така , но тяхната надареност не се дължи на образователната ни система. И да, излязоха! Е, държавното образование може да не е добро, но детето поне се социализира! Случвало ли ви се е да срещнете майка, която не работи, по цял ден виси по кафенетата, но праща детето си на ясла и градина за да се „социализира”. Защото държавата умишлено ни заблуждава, че институционалната среда е по-добра за детето от семейната. Ето какво пише в тълковния речник за социализацията: 1. Приобщаване към среда, колектив, общество. 2. Превръщане на частната собственост в обществена. Позволете ми да изтълкувам това определение така, както аз го виждам - детето се приобщава към институционалната среда, към устоите на дадено общество и към неговите ценности (или липсата на такива). От собственост на Бога и на семейството то става държавна собственост.    Дали държавата наистина се е загрижила за бъдещето на нашите деца, или просто иска да убие в зародиш всяка „погрешна” мисъл, всяка „погрешна стъпка” и всяко „погрешно начинание”. Дали държавното образование не е просто част от войната, която държавата води спрямо най-големите си врагове, семейството, църквата и свободния пазар? Да, тя е тръгнала на война и се е въоръжила добре.     Враг номер едно - Семейството  – основна структурна единица на обществото. Силното общество се крепи на здрави семейства.   Ето каква е държавната политика, която цели да пребори този враг и да го завземе отвътре:   1.        Правим невъзможно едно семейство да се издържа само от заплатата на мъжа. 2.        Принуждаваме жената да се откаже от своето призвание да бъде помощник на мъжа си и да възпитава децата им. Пропагандираме кариерата като най-висша ценност, която съвсем не противоречи на призванието й да бъде майка. 3.        Изтръгваме децата от майката и ги вкарваме в институции. Откъснати от семейната среда на съвсем ранна и крехка възраст, те са изключително податливи на чужди влияния. Връзката на родителите с детето се ограничава до „Добро утро и лека нощ” Половин час сутрин, три вечер. Девет часа в институция. Едно на нула за държавната политика. 4.        Разрушаваме бъдещите семейства като подроним моралните устои на обществото. Легализираме съвместното съжителство. Пренасищаме телевизията с порнография и насилие. Когато нещо се задържи достатъчно дълго на хоризонта, ние започваме да го приемаме като нещо нормално, като част от пейзажа. 5.        Заменяме милите филмчета и приказки за лека нощ с „Бакуган”, „Покемон”, „Бентен” прочее, като насищаме детския ум с извратени представи за света. 6.        За тези, които все още се опитват да си гледат децата вкъщи, прокарваме закон за задължителна предучилищна. Искат не искат ще ги дадат. 7.        Детето започва училище. Ето как протича един негов ден – спане 8 часа. Училище 6 часа. Занималня още 3. Пътуване за и към училище около час. Хранене 1 ч. Писане на домашни 2 часа. Свободно време за приятели, телевизия и компютър – още 2 часа. Дотук 23 часа. Остава един час за общуване със семейството. И тук не се включва разминаването на графика на детето с този на родителя. Също така и допълнителните курсове или спорт. 8.        В училище детето се научава да не учи. Да не мисли. Да не разсъждава. То дори не знае какъв боклук му пробутват в гърлото. Програмата се променя всяка година, учебниците се сменят постоянно, учителите също. Съзнателно или не детето приема държавната религия – хуманизма и релативизма. Човекът е Бог, макар и да е произлязъл от маймуна. Всички имат право да живеят както си искат. Няма абсолютна истина, няма абсолютен авторитет, няма върховен закон. Това, което за едни е правилно в една ситуация, за други не е. Всичко е относително. Историята няма смисъл. Няма начало, няма край, тя е просто хаос или повторение на събитията. Вселената се дължи на големият взрив, който подрежда хаоса на частиците в един съвършено красив, подреден и изключително разнообразен свят, чиито природни закони още не можем да изучим. Хората са се пръкнали също така случайно и си отиват също така случайно. Животът няма смисъл. 9.        Младежът завършва училище и желае да постъпи във ВУЗ. Но това никак не е лесно. Има входни изпити, които служат за преграда, ограничаване и са предпоставка за корупция. Мама и татко дават всичките си спестявания (ако имат) или взимат заем за да платят на частни учители. Ето ти бизнес за милиони. Искаш да влезеш – добре, но първо си плати. И ако попаднеш на точния учител ще влезеш непременно. Образованието ти до този момент не струва нищо. Но не се притеснявай- трудно е влизането. Завършването е съвсем друга работа – това го може всеки. 10.    Добре екипиран за реалния живот младежът излиза на свободния пазар. Ако има повече късмет отива в чужбина и не се връща. Ако няма този късмет или по някаква случайност в него се е зародила капка патриотизъм, започва да си търси работа в родината. Тогава се сблъсква с действителността. Не, не безработицата. Не! С огромната пропаст между работодателя и работника. Сблъсква се със собствената си неадекватност спрямо изискванията на пазара. На свободния пазар никой не търси човек, който може да завърши МЕИ, СУ или НБУ. Това всеки го може. Трябват им хора, които могат да програмират на Java, не на Паскал. Трябват им специалисти, а не хора с диплома. Много от тях виждат, че и висшето им образование не струва нищо и стават секретарки, магазинери, продавачи на обувки или бизнесмени. Другите, които не са избягали досега си стягат багажа.   Резултат – младежта се превръща в една тълпа, която може да бъде манипулирана съвсем спокойно и безболезнено. Или както е казал моят познат Божидар Маринов „Докато мисленето на хората е държавно производство, те ще бъдат зависими, дори да имат свобода на бизнеса или свобода на вярата”. Годините на комунизма отровиха едно поколение, годините на така наречения преход унищожават следващите. Днес държавата може да прокара каквито си иска закони. Днес държавата може да пусне на свобода убиеца, под предлог, че му дава втори шанс в живота. Днес министър председателят може спокойно да се намесва в корупционни скандали. Днес управляващата партия спокойно може да обучава членовете си как се фалшифицират избори. Днес и Митьо Пищова може да стане президент.       Защото младите хора са възпитани от майката държава.   Дясната консервативна политика се свежда до три неща – Бог, семейство, частна собственост. Ето защо тираничната българска държава атакува най-силно точно тези три сфери от обществения живот. Кажете ми сега, че комунизма си е отишъл!



Гласувай:
3



1. mt46 - Много добър постинг!
17.05.2011 08:43
Съгласен съм с почти всичко написано, с изключение на т. 8. Да , образователната ни система има доста дефекти. Но светското образование не е патент на комунизма ... Вярата в "определен" Бог, вярата, че една-единствена религиозна институция носи "абсолютната истина" - това е също манипулация, промиване на мозъци... Бог е в мен и аз нямам нужда от посредници...
цитирай
2. shushulko - Здравей! Прав си, че не е патент но ...
17.05.2011 12:21
Здравей! Прав си, че не е патент но комунизма. Но когато комунизма дойде на власт в някоя държава прави първо три неща
Унищожава частната собственост и я заменя с държавна;

2. Унищожава свободата на религията и я поставя под властта на държавата;

3. Унищожава свободното частно образование и го заменя с държавно.

Т.е държавата определя как да мислиш и в какво да вярваш, а не ти самия. Азсъм за свобода на избор - да мога да избера за детето си частно, дистанционно, домашно образование, а ти да избереш за твоето дете това, което смяташ за най-добро.
цитирай
3. zaw12929 - Така е. . . пишете, защото можете да ...
18.05.2011 00:06
Така е... пишете, защото можете да казвате нещата!
цитирай
4. aidriell - Какви ги говориш
04.06.2011 02:36
Защо обобщаваш за държавата /Къде прати родителя къде отиде самото дете и средата му ? Медиите Компютрите , Това че държавата плаща все още училище не значи че те спира някой да си вземеш детето и да го пратиш в училище частно където може да го образоваш както си мислиш ти по добре
цитирай
5. shushulko - Ами обобщавам защото държавата ...
04.06.2011 16:25
Ами обобщавам защото държавата изземва функции, които не са й присъщи. Образованието трябва да е частно. Да имаш избор. В Бг да направиш частно училище е почти толкова трудно, колкото и да конструираш летателен апарат. Те са малко, не всички са ОДОБРЕНИ от МОН и не всички са ни по джоба. Родителят не го споменавам макар, че той е този, който трябва да реши, кое е най-доброто за детето му, не държавата. Но точно тя му отнема това право. Някои обучаваме децата си у дома, със собствена или по дистанционна американска програма. Но макар, че образоваме децата си далеч по-добре, това не ни прави законни.
цитирай
6. aidriell - Скъпа
06.06.2011 02:20
Образованиято в бг е на поне 10 години напред от САЩ и е напълно частно а за обикновенните хора абсолютно държавнои пак 10 години напред
.Качеството не е никак лошо като ,зависи от конкретният субект който обучаваш Като цяло инвестицията е рентабилна в смисъл -на час и на одишна база разходът вводи до десетки пъти по продуктивна инвестицията в масовото образование отколкото в частно училище като основен фактор е контролът над субектът и пълноценното му използуване на всички възмжностти пред него по време на обучението му в ДЪРЖАВНИТЕ училища
Ако беше всичкото частно сега вероятно 99, % хора в българия с заплати от 1200 лв месечно нямаше да могат дори да покрият учебниците на децата си Следователно в държава в която 99 % от населението не може да си позволи скъпо частно образование такива хора не решават нищо а просто следват наличното правило а избора им се свежда до най малко лошото от всичките налични
Сама разбираш че останалите 2 % богати хора не биха си мръднали и пръста за да строят училища когато могат да пратят децата си в престижни световни Държавата не отнема никакви права -напротив Тя е подсигурила това което може да се подсигурив булгаристан
Крайно време е хората да се осъзнаят че всичко е пари и без пари няма нито образование нито бизнес нито претенции
Не ги образовайте у вас понеже може да отгледате социални инвалиди а и много хора са скептични че подобно обучавани деца могат да се реализират на пазара на труда в нещо различно от монтьори фолк звезди или жива плът
Друг е въпросът в финасов аспект на начинание да инвестираш пари в българия в Улилище
1ниска норма на възвращаемост и висок брак
бютокрацията не се брои след като имаме нерентабилна инвестиция на първо място
За да се оправят нещата ще трябват още поне 20 % богати хора
цитирай
7. shushulko - Здравей, радвам се, че ми писа, но за ...
08.06.2011 23:18
Здравей, радвам се, че ми писа, но за съжаление не мога да разбера и половината от това, което си написал/а. Ако можеш да го формулираш по-ясно бих се радвала да го прочета.
Относно американското Държавно образование - то е под всякаква критика. Ето защо много американци през 60-те години си изтеглят децата от държавното училище и започват да ги обучават у дома. По-късно се появяват специализирани програми за тази цел, които са на МНОГО ВИСОКО академично ниво. Не могат да се сравнят с нищо друго. Домашните ученици в Америка са около 2,5 млн и показват най-добрите резултати на стандартизираните тестове. Всички първи места и всички стипендии са техни. Университетите се усетиха, че това са най-добрите им студенти и ги приемат с предимство като буквално се борят за тях с различни стипендии. В Бг има вече двайсетина деца (които аз лично познавам), които учат по този начин и не могат да се сравнят с другите деца. Знанията им надхвърлят с няколко години тези на връстниците им, а социалните им умения са далеч по-добри, защото са се научили да общуват с хора и деца на всякаква възраст. Домашни ученици спечелиха математическия конкурс в Пловдив и Смолян. Една от тях спечели 3то място на конкурс по пиано в Пловдив. Децата си имат сайт, в който пишат на различни теми, програмират, обменят опит и прочее. А ние техните родители всяка година имаме конференции, на които идват все повече заинтересовани хора.
За повече инфо - http://www.homeschoolingbg.com/index.php?id=2
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shushulko
Категория: Политика
Прочетен: 123778
Постинги: 54
Коментари: 111
Гласове: 115
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031