Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2018 18:02 - Кое е най-важното събитие на 20. век и какво се случи с Дорийн Върчу?
Автор: anthroposophie Категория: История   
Прочетен: 892 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 25.10.2019 14:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В края на статията за орисниците беше изтъкнато, че от 20. век насам Христос става господар на кармата. Също така Той ще се явява все по-често в етерна форма. От трийсетте години на 20. век Христос започва да става видим за все повече хора. Ето защо Антихристът е впрегнал цялата си армия от служители, за да осуети това човекът да има лична среща с Христос, което, както ще видим по-долу, води до драстична промяна в съдбата и възгледите. Чрез пръскане на алуминий и други метали в атмосферата, ГМОта, ваксини и какви ли не други средства все от арсенала на тъмните, Ариман иска не само да създаде подходяща атмосфера за собствената си предстояща инкорпорация в човешко тяло, което вече расте в Америка и го очаква, но и да направи така, че хората да пропуснат срещата си с Христос.

А всички, които са имали такава среща с Христос, смятат това за най-важното събитие в живота си. В тях настъпва радикална промяна, подобна на тази, станала след изживяването, което е имал апостол Павел, бившият гонител на Христос Савел, пред вратите на Дамаск.

Днес ще се спрем на една жена, видяла Христос и смятаща това събитие за най-важното нещо в живота си. Става въпрос за случилото се с Дорийн Върчу.

По рафтовете на “Сиела” и другите големи книжарници у нас още стоят (и вероятно продължават да се превеждат и издават) книгите на Дорийн Върчу - известната звезда на американския ню ейдж, работеща с ангелите, написала десетки книги за ангелска терапия, ангелските знаци, ангелски числа, лечение с ангелите и пр. Небеизвестната нейна българска ученичка (както сама се рекламира) Нели Конуей, бивша Колтукчиева, все още продължава да работи в тая насока и от време на време прехвърча от Америка в България като пеперудка на цветен прашец, за да се зареди от българската аура, организирайки мимоходом доста скъпи ангелски и пр. ню ейдж семинари за по-платежоспособна клиентела.

Обаче много малко хора знаят, че от 2017 г. ню ейдж гуруто Дорийн Върчу прекрати тази своя “ангелска” дейност, която беше един по американски стройно организиран бизнес.

Какво беше това, което й се случи и доведе една добре печелеща авторка на бестселъри до такъв обрат? Както сама разказва Дорийн Върчу, по време на църковна служба на 7. януари 2017 година тя е видяла Христос, което променило живота й.Това изживяване я подтиква да се отдалечи от движението ню ейдж, на което беше един от символите. За станалото с нея след съдбоносното събитие Върчу разказва в книгата си “Радостта от Исус”, която може да бъде свободно свалена от интернет.

Преди да види Исус, както казва Дорийн, в духа на ню ейдж тя Го е смятала за духовен учител или мистик, който някога е живял на земята и сега помага на хората от небето, подобно на други духовни учители, като Буда, Куан Ин и.т.н. 

След резкия завой и оттеглянето си от бизнеса с ангелите Върчу пожелава да спре от разпространение всички материали, написани от нея по време на ню ейдж периода й. Но тази машина не може да се спре толкова лесно, а и нито Луцифер, под чието влияние е движението ню ейдж, нито Ариман, който се възползва умело от всяка заблуда, отдалечаваща хората от Христос, биха се отказали доброволно от наследството на Дорийн - книги, таро-карти, та даже и приложения за телефони.

Ето какво разказва тя за събитието, случило се с нея по време на църковна служба:

“В началото на всяка служба се правеха безброй съобщения. В онзи ден пасторът изведе напред до олтара жена, наречена Карeн. Тя трябваше да бъде почетена заради доброволческата й дейност и защото, както пасторът обясни, напускаше Хаваите.

Никога преди това не бях срещала Карeн. За голяма църква с често провеждащи се служби е нормално да не познаваш всеки присъстващ, особено ако ти самият току-що си започнал да ходиш на църква. В Карeн имаше нещо по детски невинно. Тя говореше за силната си вяра и упование в Бог. Думите, държанието и излъчването й бяха вдъхновяващи. Нали Исус ни казва да станем като децата и Карeн изглеждаше като въплъщение точно на това детско състояние. Не на едно импулсивно, буйно дете, а на дете, пълно с вяра, упование и смирение. 

Отпуснах се на стола си и се наслаждавах на словата й. Тогава изведнъж тя изчезна. Изчезнаха и пасторът, олтарът и всичко около мен. И носейки се, пред мен застана самият Исус. Очите ми бяха широко отворени и аз бях сто процента съзнателна. През живота си съм имала духовни виждания, но това тук беше по-реално и всеобхватно. Аз не просто виждах, аз бях в тази опитност. Трудно е да се изрази с думи какво се случи, но ще се опитам да го предам:

Присъствието Му изпълни целия ми взор. Ръцете Му бяха разтворени, сякаш Той приветстваше отново вкъщи своето блудно дете. Чертите на лицето му изглеждаха като на човек от Средния изток, мургав, с тъмни, дълги до раменете вълнисти коси и кафяви очи. А сърцето Му! От сърцето Му излизаха лъчи от светлина и се разпръскваха във всички посоки, огромни пулсиращи снопове светлина. Усещах как тези снопове светлина ме озаряват и в един момент се почувствах блъсната обратно на стола.

Светлината беше едновременно заслепяваща и искряща. Чувствах се толкова обичана и щастлива, но въпреки това част от мен наблюдаваше тази опитност и се чувстваше объркана. Какво означаваше това? Как можеше то да се случва?

И все пак беше толкова действително! И Исус беше реален! Сигурна съм, че устата ми е била отворена, защото Неговото присъствие ме беше зашеметило напълно. 

Нямам представа колко време Той стоя там. Имах чувството, че Исус винаги е с нас и с всички и можем да Го почувстваме. Моето усещане беше, че станах като малко дете, докато си мислех за детското излъчване на Карин. Може би затова в онзи момент завесата пред Него беше дръпната за мен.

Светлината, излъчваща се от сърцето Му, грееше към всички хора, не само към мен. Тя беше толкова силна и неземна! Никога не съм виждала друга такава светлина. Лъчите бха по-блестящи от всичко друго на света.

По времето, когато видях и преживях присъствието на Исус, аз преминах от обикновената вяра в Него към познаването на Неговата истинност. Чувствах, че Исус е бил разпънат от смазващата тежест на греховете на целия свят върху Него, докато е страдал на кръста. Сепнах се, защото осъзнах, че Исус беше приел в себе си всички наши грехове!

Всякакви съмнения, които бях имала за описанието на Исус в евангелията, още тогава изчезнаха. Това беше Исус от Назарет! Той знаеше коя съм аз. Той знае кои сте вие, той ни познава всички.

Аз преживях ясно, че Исус беше син на Бога, част от Светата Троица. Спомнете си, че преди Го смятах за духовен “учител”. Но в онзи момент, когато Го видях, аз знаех, че Исус е Бог. Също усетих, че не мога повече да остана в света на ню ейдж. Знаех, че почитателите ми ще бъдат смутени, но какъв избор имах, освен публично да заявя, че отсега нататък щях да следвам плътно Исус? Нямах и не исках да имам друг избор. 

Най-вече чувствах в този ден, че Го обичам. Готова бях да направя каквото и да е, за да съм с Него. Сега търсенето ми беше свършило, защото Исус изпълни копнежа ми за силна любов. Не можех да дочакам да Го видя пак и да прекарам цяла вечност в рая с Него!

И тогава Го загубих от поглед. Той изчезна. Не можех повече да го виждам, но все още се носех на вълните на тези лъчи от светлина, излъчвани от сърцето Му. 

Бях изчерпана и безмълвна, което рядко ми се случва. Не си спомням остатъка от църковната служба или как съм се върнала  у дома. 

Преживяването ми беше реално. Това беше Той. Как бях сигурна, че това беше Той, а не видение, пратено от врага? В края на краищата демоните се представят за Исус, Богородица и ангелите. Някои казват, че виденията са от дявола. Но в “Деяния на апостолите” библията описва как Савел вижда Исус, което го довежда до обрат.” 

Разбира се, тези, които са запознати с антропософията и знаят за разликата между човека Исус от Назарет и Христос (тук няма да се спираме пък на сложното съчетаване на двете деца Исус в един човек, което ни разкрива Рудолф Щайнер), ще кажат, че Дорийн Върчу от водеща фигура на ню ейдж е станала обикновена американска протестантка. И може би няма да са далеч от истината. Бъдещето ще покаже как ще се развие Дорийн, но засега това е огромна крачка, която явно й е струвала много - тя не само зарязва един добре работещ бизнес, което несъмнено й е донесло големи материални сътресения, но и загубва почитателите си, публично бива очерняна, търпи и други удари. Сега всички приходи от продажбата на старите си книги дава за благотворителни цели. Ще следим развитието й, за да видим дали тясната църковна вяра ще се развие в нещо повече.




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anthroposophie
Категория: История
Прочетен: 824275
Постинги: 458
Коментари: 15
Гласове: 6142
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031